Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

woensdag 19 juni 2019 om 14:30 u.

Sparrenhof, Dries 2, 8310 Assebroek                  info: Johan Leyts 050 33 77 31 / johan.leyts@skynet.be                                            Christine Devloo 050 68 63 53 / devloo.christine@telenet.be

"Het geheugen,                                   waar heb ik mijn sleutels gelegd?"     Voordracht door Leen Deconick

Iedereen kent het wel. “wat is die naam van die persoon ook weer”                                                    Vergeten is menselijk en hoeft niet onmiddellijk gelinkt te worden aan de gevreesde aandoening “dementie”.

We gaan op zoek naar de oorzaken van hiaten in ons geheugen. We kijken hoe we ons geheugen kunnen trainen, ontdekken welke geheugensteuntjes we kunnen toepassen om niet te vergeten en hoe we best kunnen omgaan met personen die geheugen problemen hebben ten gevolge van een aandoening.                                   ___________________________________________________________________

woensdag 10 juli 2019 om 12 UUR

Sparrenhof, Dries 2, 8310 Assebroek

11 juliviering   BBQ

We starten met een lekker fris            zomeraperitiefje;

vervolgens een heerlijk geroosterde        vleesvariatie;

vergezeld van vele soorten            groenten en salades;

verder nog 3 sausjes                              brood en pasta;

Al die heerlijkheden worden geserveerd met een    glaasje rode of witte wijn.

Tot slot koffie of thee

Op aanvraag kan er een vegetarische schotel (enkel groenten)besteld worden.

Vooraf inschrijven verplicht uiterlijk tegen 28-6-2019

leden € 25 / persoon  op rek. nr. BE63 4752 0289 4108

van de Vlaamse actieve senioren, Beenhouwersstraat 37, 8000 Brugge        __________________________________________________________________

Vlaamse actieve senioren

Groot-Brugge

Scrabbleclub

IEDERE DINSDAG, TWEEWEKELIJKS, scrabbelen de Vlaamse actieve senioren Groot-Brugge in "De Gulden Spoor", 't Zand 22, Brugge, 14:30 uur

De eerstvolgende scrabblenamiddagen zijn:

telkens op dinsdag

2019:

mei                dinsdag  21

juni                dinsdag 4 & 18

juli                 dinsdag 2, 16 & 30

Inlichtingen: Rik Roose  050 38 55 87   0479 35 41 89

erik.roose2@telenet.be                                                                       _______________________________________________________

Vlaamse actieve senioren

Groot-Brugge

Fietsacademie 2019

Van mei tot september, op vrijdagnamiddag, rijdt de Fietsacademie van de Vlaamse actieve senioren Brugge door het Brugse Ommeland. Tweemaal in de maand maken ze een tochtje van 35 tot 45 km, en dit aan een matig tempo met een stop onderweg.

2 & 23 augustus

21 juni                      6 september DAGFIETSTOCHT

5 & 19 juli                       20 september

INLICHTINGEN: zie ledenblad of